terug

Winnaars  
  Nanopixel



De Belgische scale-up Nanopixel is marktleider op vlak van 3D visualisaties, interactieve toepassingen en marketing/sales tools voor de vastgoed-, industrie- en entertainmentsector. Het personeelsbestand verviervoudigde op twee jaar tijd van 14 naar 55 medewerkers die stuk voor stuk experten zijn in hun vakgebied. Nanopixel ontwikkelt high-end, fotorealistische visuele experiences, zoals animatiefilms, VR toepassingen 3D visualisaties, ... Allemaal met één doel voor ogen: de limieten van de verbeelding tarten met grensverleggende klantenervaringen die voor een ware beleving zorgen van het product of dienst. Nanopixel produceert alles in-house en is zo ook op en top Belgisch. Hun kantoor noemen ze hun clubhuis, waar je een restaurant, keuken, lounge bar, fitnesszaal en cinema kan vinden die voor alle werknemers vrij te gebruiken zijn. Nieuwe werknemers worden ontvangen met een ‘nanobox’ met verschillende gadgets waaronder een ‘nanobible’: met een handleiding van de workspace en bedrijfscultuur. Hun office manager wordt eerder aangesproken als happy manager. De tevredenheid van alle werknemers dragen ze dus hoog in het vaandel. Door de stijging in omzet, de spectaculaire groei in hun personeelsbestand (in twee jaar tijd van 14 naar 55 werknemers) en de kwaliteit van hun werk zijn ze marktleider in België. Door een overname heeft Nanopixel hun marktpositie weten te versterken. Dagelijks zetten ze in op hun innovatieve uitstraling, employee centered workspace én dromen ze stilletjes over de toekomst. Het doel is om eind 2018 een kantoor te openen in Dubai om de expansie naar het Midden -Oosten te realiseren. www.nanopixel.be